
Garmin, een satelliet navigatie en GPS technologie bedrijf, heeft een nieuw bedrijfslogo. De vormgeving reflecteert de dynamische natuur van de bedrijfstak, de vernieuwende en creatieve werksfeer en de ‘handen uit de mouwen’ cultuur van de organisatie. Het nieuwe ontwerp bevat de introductie van de blauwe driehoek boven de naam Garmin, in de ‘huiskleur’ van het Garmin blauw. De wereldbol wordt niet meer gevoerd in het nieuwe logo.
Garmin’s Europees Algemeen Manager, Sean Biddlecombe zegt “ Het nieuwe ontwerp symboliseert het feit dat mensen geleid kunnen worden door Garmin in alledaagse situaties tijdens verschillende manieren van reizen ter land, ter zee en in de lucht. Het omvat het concept van richting aangeven – de hoeksteen van onze bedrijfsvoering – en bouwt verder op onze reputatie en ervaring van het voorzien van kwaliteitsoplossingen op het gebied van innovatie en uitmuntendheid in productontwikkeling.”
Het doel van het nieuwe logo is om beter te reflecteren wat Garmin betekent en wat het symboliseert naar onze klanten. Het gaat om het creëren van een groter inlevingsvermogen en herkenning met het merk, Garmin vertegenwoordigend als een eigentijdse, vooruitdenkende organisatie, en het geven van een duidelijke definitie en richting voor de organisatie. Het nieuwe logo zal het merk een nieuw leven inblazen en is ontworpen om een grotere groep nieuwe Garmin gebruikers aan te trekken.
Comments