
Nieuw initiatief moet bootverkoop stimuleren.
HISWA Multimedia organiseert op tweede Pinksterdag, maandag 1 juni een nieuw evenement: de Dag van het Jacht. Een grootschalig landelijk publieksevenement dat bedoeld is om de watersportbranche een positieve impuls te geven.
Iedereen met interesse in boten en watersport kan die dag gratis en vrijblijvend een bezoek brengen aan de werven, showrooms en verkoophavens in Nederland. Daarvoor voert HISWA een grootscheepse publiekscampagne. Onder meer met radiocommercials, advertenties, promotieteams en buitenreclame wordt het publiek op dit nieuwe evenement gewezen.
HISWA doet er alles aan om te zorgen voor een flinke toestroom van potentiële kopers. Van de deelnemende bedrijven wordt verwacht dat er op die tweede Pinksterdag iets extra te beleven, te zien of te doen valt. Gezamenlijk wordt zo de bootverkoop een flinke stimulans gegeven.
Projectleider Paul van der Drift van HISWA Multimedia over de Dag van het Jacht: “Met dit nieuwe evenement ondersteunen we de branche. Dit eerste jaar zien we de Dag van het Jacht als een aanvulling op de bestaande open dagen die veel bedrijven zelf al organiseren. Met de Dag van het Jacht geven we de branche nu de mogelijkheid de krachten te bundelen tijdens één collectieve, landelijke open dag.”
Deelname aan de Dag van het Jacht staat open voor alle bedrijven die boten verkopen in Nederland. Deelnemende bedrijven kunnen de Dag van het Jacht helemaal naar eigen inzicht invullen.
Tarieven en verdere informatie zijn te vinden op www.hiswa.nl/dagvanhetjacht.
Comments